torsdag 21. mai 2009

Slækkedager

De siste dagene har jeg gjort veldig lite. Jeg har møtt litt venner og familie, vasket kjøkkenet, og ryddet litt på rommet mitt. Jeg har også tatt igjen på litt film- og serietitting. Jeg kan anbefale begge filmene jeg har sett de siste par dagene, som var The Notebook med Ryan Gosling, og Roman Holiday med Audrey Hepburn. Man skulle tro The Notebook var en skikkelig søtklissete romantisk film, men egentlig var den mest fin, og litt trist. I tillegg til dette har jeg selvsagt nettnerdet en del, og laget et nytt engelsk ord for det: internerding.

I dag, som så mange av de andre dagene, er det deilig sol og varmt ute, og denne gangen har jeg faktisk tenkt å stikke nesa utenfor for å rusle en tur i skogen eller noe. Jeg vurderer å begynne å trene igjen, men ikke akkurat i dag, for jeg antar at ting er stengt når det er himmelspretting på gang.

Ingen kommentarer: