torsdag 7. mai 2009

Tidlig sommerferie

Bacheloroppgaven er ferdig og levert. Halleluja! Det føles rett og slett fantastisk. Alle disse månedene med slit og hardt arbeid er endelig over, og for min del har nå sommerferien kommet. For første gang på mange, mange år, har jeg sommerferie i mai. Jovisst har jeg muntlig forsvaring av oppgaven i juni, men det blir da ikke noe problem, og jeg føler verken stress eller engstelse i forbindelse med den. Jeg klarer da alltids å prate for meg. Faktisk gleder jeg meg kanskje litt til den. Mulig jeg kan få det som potensielt blir en B-oppgave opp til en A.

Med ferdig levert oppgave følger nå også belønningen. En uke på Kreta. Vi reiser i morgen, jeg og to andre fra gruppa. Det blir bading, soling, rosa paraplydrinker, og snoking rundt i gamle bydeler med kamera. Jeg gleder meg så mye at jeg egentlig er litt målløs. Reiser gjør meg glad, som mange kanskje vet, og denne reisen blir min lengste noen sinne. Yaaaaaayyy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Prague come home!