søndag 5. juli 2009

Kl 7 en søndags morgen

Hva er det egentlig å være glad for når man må stå opp kl halv sju en søndags morgen? Jeg må tenke meg litt om, men jeg finner da noe. Det er nydelig vær. Jeg er oppe så tidlig fordi jeg skal på en jobb jeg faktisk liker, og tjene masse penger (fordi det er søndag). Jeg får spille Star Wars rollespill når jeg kommer hjem fra jobb. Vennene mine er verdens skjønneste, og til og med de som bare er bekjente begynner å virke rimelig ålreit. Jeg er på god tone med både far og storesøster og kusine, og fant en god tone med mine kollegaer som jeg har jobbet sammen med i helga. Attpåtil føler jeg meg ganske sprek, etter å ha syklet til og fra Lade så ofte de siste par ukene. Også er jeg selvfølgelig sjeleglad for at jeg ikke lenger har magevondt.

Ingen kommentarer: