onsdag 19. august 2009

Badedyr

I dag har jeg vært et badedyr. Jeg hadde flaks nok til at den ene av ukas to fridager sammenfalt med den ene av ukas to finværsdager, og tok med meg to søte jenter til Lian. Vannet var kaldt, men herlig, og det var mye hopping og stuping og svømming og leking med badedyr. Det ble tatt noen bilder, og i så måte har jeg fått dokumentert alle sommerens tre badeturer. Jeg er veldig glad i Lianvannet. Det har vært ett av mine favorittbadeplasser i veldig mange år. For ti år siden dro jeg dit en septemberkveld for å bade. For tre-fire år siden dro jeg dit en augustkveld for å nakenbade i mørket. Jeg har også gjort mye annet morsomt ved det vannet, og har jevnt over mange gode minner derfra. Derfor blir jeg alltid i godt humør når jeg er der. Dagens takk går derfor til Lianvannet, mitt kjære, trygge kosested. (Og til de fine jentene som ble med dit i dag.)

Ingen kommentarer: