tirsdag 25. august 2009

Ordning & Reda

Dagens planer utgikk på grunn av sykdom, så plutselig fikk jeg mange ledige timer. Jeg har valgt å bruke dem til romrydding, organisering, kasting og sortering. I skrivende stund har laptopen kommet tilbake til skrivepulten, hvor den egentlig hører hjemme. Det er lenge siden sist. Jeg føler meg roligere av å ha ting mer i orden. I et nytt forsøk på å okkupere min overhektiske hjerne, er jeg også i ferd med å opprette enda en blogg. Ingen trenger å lese den, men jeg vil skrive den. Den skal handle om litteratur, og primært litteratur jeg leser gjennom pensumlista på lit.vit. Interesserte kan jo alltids ta kontakt for å få linken, hvis jeg ikke bestemmer meg for å kjøre litt skamløs profilering når den blir klar. Jeg liker blogger, gjerne litt meningsløse sådanne. De gjør meg glad.

Noe annet som gjør meg glad er forøvrig The Guild. For min del begynte det med musikkvideoen Do You Wanna Date My Avatar, som fikk meg til å sjekke ut selve serien. Jeg har ledd godt, og lenge, og hjertelig.

2 kommentarer:

MHK sa...

Ooh. Litteraturblogglink, takk! :D

Khi sa...

Jeg vil ha :-)