søndag 24. august 2008

Søndag

Dagens takknemlighet er noe veldig enkelt, noe. Jeg er utrolig takknemlig for at det finnes søndager. Mmmm, søndag, den herligste, mest avslappende dagen i uka. Man kan sove lenge, og bare sløve rundt hele dagen, og det er helt greit. Ingen forventer noe av deg denne dagen, verken av arbeid eller aktivitet, med mindre noe spesielt er planlagt på forhånd. Ingen forventer at du skal dukke opp på en eller annen fest. Du bare gjør som du vil, når du vil.

Denne søndagen er en kombinasjonssøndag. Jeg har sløvet litt, og så har jeg litt planer for senere. Hittil har jeg sovet lenge, tatt en dusj, trent litt på min Wii Fit, og spist litt ymse småtteri, såsom en banan, litt ostenachos, og noen Bixit-kjekser. Nam, frokost. Om tre kvarter skal jeg rusle over gata og dumpe den søte lille stumpen min på et bussete, og ved ankomst skal jeg spille litt rollespill til det ikke blir så veldig sent.

Søndager er deilige. Jeg stresser sjeldent på søndager. Da må det være noe eksepsjonelt viktig.

Ingen kommentarer: