mandag 30. november 2009

Sus og dus

Jeg vil gjerne anbefale et hotell. Det heter Radisson Blu og befinner seg på Stansted flyplass i England. Kort oppsummert: Det er fabelaktig. Jeg har bilder, men de kommer først etter at jeg har fått overført dem fra mobilen til laptopen.

Jeg har et romslig rom helt for meg selv, med en svær og deilig seng, badekar på badet, stilig interiør, en deilig lenestol og gratis internett. Andre ting hotellet tilbyr gratis for sine gjester, er svømmebasseng, sauna, trimrom, danserom og spa. Jeg kødder ikke. Gratis! Dessverre skal jeg ikke være her lenge nok til å nyte fullt av alle disse godene, men gigantisk pluss i boken for at de faktisk finnes. Jeg var sliten og trøtt og småirritert etter en 10 timers lang reise med masse forsinkelser, men alt det forsvant idet jeg kom inn på rommet mitt. Ok, jeg er fortsatt trøtt, men nå også i sprudlende godt humør!

Noen mener at penger ikke kan skape lykke. Vel, noens penger har gitt meg dette rommet for kvelden og natten, og jeg er rimelig lykkelig akkurat nå. Det handler ikke om pengene i seg selv, men hva de brukes til.

Ingen kommentarer: