mandag 1. desember 2008

Ding Dong Advent

Advent (med påfølgende jul) kommer alltid snikende innpå en, og plutselig er det mye å gjøre. Denne gangen har jeg imidlertid vært forberedt, og 1. søndag i advent har jeg kontroll på både julestaken, stjerna, adventslysene og adventskalenderen. Jeg har til og med pyntet opp med en liten adventsduk med matchende kubbelys på stuebordet. Oh la la. Stappfull av julestemning og godt humør ruslet jeg dermed avgårde til Gløshaugen i dag også, for ukas fjerde treningsøkt. Fantastiske meg. Som belønning for min effektivitet fikk jeg spise legendarisk god, hjemmelaget sjokoladepudding i kveld. Nam. På vei til meg via post venter jeg nå fire meter rød ull som jeg skal lage kåpe av, og en mønsterpakke som skal hjelpe meg med årets julekjole. Jeg er så sykt fornøyd!

Ingen kommentarer: