mandag 1. desember 2008

Absolutt Frimandag

Det er deilig med fridager fra skolen selv om det er slutt på helga. Det gjør at jeg kan sitte på diner'n med Maja i fem timer og jabbe om rollespill og mekke Star Wars-karakterer. I løpet av fem timer inntok jeg fem kyllingvinger, en donut, litt chips, en milkshake og en pepsi. Jeg tror ikke mitt neste besøk blir fullt så ekstravagant, men jeg vil heller ikke påstå det ikke var verdt det. Jeg liker å ha et stamsted. I tillegg kunne jeg snytt dem for hundre kroner hvis jeg hadde vært gjerrig og kjip, men siden jeg er snill så gjorde jeg oppmerksom på regnefeilen. Karma belønnet meg med å la postkontoret ennå være åpent på veien hjem, slik at jeg fikk hentet de to pakkene som lå og ventet på meg.

Kveldens kos består av en ny episode Desperate Housewives, en ny episode IT Crowd, samt en ikke fullt så ny episode Stargate Atlantis som jeg bare ikke har rukket å se ennå.

Ingen kommentarer: