torsdag 4. desember 2008

TPLP: 80

TPLP var et konsept min geniale Maja presenterte for meg i fjor. Forkortelsen står for Troen-På-Livet-Prosent, og representerer nettopp det; hvor stor tro man har på livet for tiden. Høy TPLP er bra, lav TPLP er dårlig.

Min TPLP er ganske høy nå i dag, og har vært det jevnt over hele uka. Jeg elsker at det er desember, jeg elsker virkelig at det faktisk er snø og skikkelig vintervær, jeg elsker sjokoladen i adventskalenderen min, julemusikken i iPoden, pynten og lysene i gatene, og ja - i det hele tatt. Dette er definitivt min sesong. På senga ligger nå tre ferdig innpakkede gaver, og jeg har allerede levert fra meg tre andre. Selv om kontoen er blakkere enn Fola, holder humøret høy standard - jeg vet det er mer penger på vei i min retning nå, som jeg vil få i slutten av neste uke, og som skal bli til enda flere julegaver.

Jeg er dessuten både imponert og takknemlig over min egen innsats på treningsfronten i det siste. Jeg dro fire ganger i forrige uke, og har dratt tre ganger denne uka. Jeg skulle dratt i morgen også, men får sannsynligvis ikke tid, siden jeg skal reise bort på hyttetur i skauen med en flokk middelaldergærninger, og der har vi jaggu meg enda en ting jeg har å glede meg over. Jeg har ikke vært så utpreget sosial denne høsten, så det skal vel egentlig bli litt godt å treffe folk igjen.

P.S. Jeg har blitt sekretæren i bachelorgruppa mi, og elsker det. Å sekretere er så gøy!

1 kommentar:

Gru sa...

Jeg tror ikke at "sekretere" er ordet du vil bruke i den sammenhengen...