fredag 26. desember 2008

Det Er Jul

Desember flyr alltid avgård på vinger av gull med gullglitter på. Med ikke bare juleforberedelser å fikse, skal den flittige student samtidig ha eksamen. Ikke rart det blir mye å gjøre. Men plutselig så er det hele over. Julaften kommer, og de velsignede rolige romjulsdagene følger på. Den siste uka i året kan man alltid slappe av og bare kose seg. Ikke mer gavestress, ikke mer vasking eller handling eller lesing, for de som driver med slike skoleting. Herlige saker.

Selv sov jeg til sent i dag, stod opp enda senere, og brukte resten av dagen, ettermiddagen og kvelden på å først se en film, og så spille Force Unleashed. Masse. I omtrent 7 timer, ifølge wii-statistikken min. Jeg hadde hørt mye bra om spillet. Ønsket meg det lenge. Hadde en plan, for noen uker siden, om å kjøpe det, men så ble jeg diskret anbefalt av noen herlige venner å utsette det til etter jula. Tenke seg til.

Kort oppsummert er jeg i skrivende stund veldig avslappet, veldig glad, og veldig fredelig. Jeg elsker virkelig jula.

Ingen kommentarer: