onsdag 8. april 2009

Ferieglede

Endelig kom påskeferien til oss stressede bachelorstudenter også. Med fire uker igjen til leveringsfrist, er vi allerede halvferdig med oppgaven, så vi var enige om at vi kunne unne oss noen fridager, slik som alle andre. Foran meg ligger nå tre late dager hvor jeg ikke skal gjøre annet enn å se film, sove lenge, og kanskje skrive et eller annet. Deretter bærer det avgårde til Skottland. Edinburgh! Glasgow! Mitt andre hjem. Min glede og fryd er grenseløs. Mor ringte meg i går, i et anfall av reisefeber og stress og spenning og generell squeee! og jeg måtte roe henne litt ned. Det er morsomt å se hvor mye hun også ser frem til denne turen, og jeg gleder meg litt ekstra selv på grunn av det. Delt glede er dobbel glede, sies det. Eller noe sånt. Det later i alle fall til å stemme.

Listen over ting jeg har å glede meg til, synes bare å bli lengre og lengre. For en kjapp og oversiktlig oversikt:
  • Påskeferie
  • Tur til Skottland
  • Våren
  • Bli ferdig med bacheloroppgaven
  • En måned fri fram til muntlig høring
  • Se Chicago på teateret
  • Sommerjobb på Lade Behandlingssenter
  • ... som sykepleier!
  • Sommeren
  • Spille masse Star Wars
  • Bading og soling
  • Kanskje en hyttetur?
  • Dosing i Landsbyen
  • Flytting til høsten

Ingen kommentarer: