søndag 26. april 2009

Mmmmm

En knapp uke igjen til oppgaven skal leveres, og jeg (i motsetning til enkelte andre på gruppa) føler at vi ligger helt greit an. Ikke pansergodt, kanskje, men godt nok til at vi ikke kommer til å stresse ræva av oss til siste time før leveringsfrist. Og med litt over en uke igjen til leveringsfrist, følger også litt over en uke igjen til Kreta-tur. Jeg er ikke redd for å gjenta meg selv: OMG!

Fikk anledning til å delta på blot igjen denne helga. Første gang på mange år, og vel verdt turen til Torshammeren på Lade. Flott blot til Siv, med flott bålgrilling etterpå. Helga bydde også på en liten og uventet snartur innom en fest, hvor overraskende mange var svært insistente på at jeg ikke skulle dra min vei. Jeg fikk til og med klem, og hårkos. Jeg ble unektelig i meget bedre humør av dette, alt i alt. Kanskje jeg skal begynne å møte opp til fester litt oftere igjen.

1 kommentar:

Khi sa...

Høres ut som en bra helg :-)