fredag 24. oktober 2008

Cherry Coke

Gleden stod omtrent til taket da jeg i dag ruslet innom ICA-butikken på Møllenberg i Trondheim, og oppdaget at der selger de sannelig cherry-cola på boks. Hurra! Min yndlingsbrus nest etter den skotske sensasjonen Irn-Bru. Fantastisk. Jeg kjøpte sporenstreks en boks, som kostet en kvart hundrelapp, til tross for at den mer intelligente delen av hjernen min minnet meg på hvor lite penger jeg faktisk har igjen på kontoen nå, og hvor mange regninger som har en betalingsfrist som utløper før neste gang jeg får penger inn. Jaja. Cherry Coke. Det er verdt det.

Jeg bet meg også merke i, først i dag, at jeg ikke lenger får vondt i rumpa av å sykle. Om ikke det er noe å være takknemlig for, så vet ikke jeg. For rumpevondt er ikke godt, altså.

Ingen kommentarer: