lørdag 11. oktober 2008

Helg!

Jeg elsker helg. Helg gjør livet verdt å leve.

Jeg elsker også å rollespille med Maja. Vi koker opp så herlig mye rart sammen. Om det er derfor vi klarer å sitte på MSN i 12 timer for å spille ut smådetaljerte relasjoner, eller om det er fordi vi gjør dette at alt det kule skapes, er jeg ikke helt sikker på. Men bra er det, åkke som. Jeg skulle ønske hun hadde like lite liv som meg, slik at vi kunne gjort det oftere. Men jeg tar det jeg får, og er kjempeglad for det.

Noe annet jeg elsker akkurat nå, er den nye diner'n på hjørnet. De har en nydelig milkshake, og i dag skal jeg teste burgerne deres. Atmosfæren og stilen er det i alle fall ingenting å si på. Jeg har klart å lure med meg ikke bare én, men hele TO venner for anledningen. Hurra!

Og helt til sist: Takk for Damien Rice og musikken hans. Den har en mirakuløs evne til å roe nervene.

Ingen kommentarer: