torsdag 27. november 2008

Novembernytt

Jeg klarte å dra meg til trening etter skolen i dag også. Ganske utrolig, med tanke på hvor ufyselig været var, og hvor blaut jeg ble på føttene etter bare et par minutters trasking. Men femti minutter på elipsemaskinen gjorde underverker, og jeg har følt meg frisk og sprek siden da. Jeg har også spist litt klementin i dag, sunt for kropp og nam for kjeften. I går kveld la jeg meg tidlig, men fikk ikke sove før sent, derfor er jeg ganske trøtt nå i kveld, og skal på nytt prøve å legge meg tidlig og dermed kanskje klare å sovne litt lettere. Jeg har trua på at dette skal gå bra. PBL-gruppa er nesten ferdig med studieoppgaven. Det er den siste. Den aller siste. Ikke bare før jul, men i det hele tatt. Neste semester er det jo bare praksis og bacheloroppgave. Herlig. Til tross for deprimerende hæslig vær klarer jeg å holde humøret ganske godt oppe (hvis bare Maja ser bort fra den ufine, lettere aggressive SMS-en jeg sendte henne i morges da jeg var på vei til skolen).

Ingen kommentarer: