onsdag 26. november 2008

På Bena Igjen

Det er i dag tre uker siden sist jeg var på noe som lignet på trening. Det var forrige gang jeg var på yogakurset. I dag kom jeg tilbake, etter å ha skulket to ganger på rad. Det gikk egentlig mye bedre enn forventet, tatt i betraktning de to latmannsukene jeg har hatt. Klarte til og med å gjøre en sånn spenstig tøy-og-bøy-greie med beina som jeg aldri har fått til før. Jeg prøvde egentlig bare for å prøve, og da jeg faktisk fikk det til ble jeg så paff at jeg nesten begynte å le. Timen var i alle fall ganske oppløftende, og jeg skal definitivt ikke skulke neste gang, som forøvrig også er siste. Jeg skal samtidig prøve å motivere meg mer til å dra oftere for litt sånn generell kondistrening. Hørt den regla før? Joda. Men hvis jeg prøver på nytt ofte nok, så blir det jo en slags regelmessighet i det likevel.

Juleværet varierer litt, men de mange timene med julemusikk på iPoden min holder humøret og håpet oppe. Kåpemønsteret mitt har ankommet, så nå er det fritt fram for å bestille ulla. Rød julekåpe, hurra!

1 kommentar:

Gru sa...

Jeg leste feil og trodde du skrev "julegeværet" i stedet for juleværet. Tihi.

Trening = bra.