torsdag 12. mars 2009

Gledesei

Uten videre om og men presenterer jeg nå listen over ting jeg skal gjøre når jeg flytter for meg selv til høsten. Det er lenge til, men jeg gleder meg så mye at jeg bare må.

Jeg skal ha:
Fin sofa
... med fine puter
... og selvlaget quiltet teppe
Masse bilder på veggene
... som jeg har tatt selv
... med stilige, matchende rammer
... ... som jeg har laget/malet selv
Quiltet teppe på senga også
... sammen med tusen puter
Kjøkkeninteriør som matcher
En lekker Mac til å pryde stuebordet
Pent servise og bestikk
Tusen kakeformer
Posthylle i gangen
Kakekrukke
... som det alltid skal være kaker i
Gullfisker/akvarium
Planter og blomster
Badekar (man kan jo håpe)
Peis (med litt flaks, så)
Dekorative esker og bokser til alt skrotet mitt

1 kommentar:

Anonym sa...

I was hoping help could be here! You left something away from the blog. Was it in the cookingroom? Hope so:D There will be free bar!