torsdag 26. mars 2009

Ny testmodell

Jeg har fått en ny testmodell som jeg kan bruke til å øve på portrettfotografering. Det er veldig kult, for å øve seg på litt forskjellige tryner er jo ganske ålreit. Noe av det morsomste er kanskje at jeg ikke kontaktet vedkommende; han kontaktet meg. Bare sånn helt ut av det blå. Man kan vel si jeg ble noe overrasket. Jeg har blitt gitt full kunsterisk frihet, og har bestemt at jeg vil ta skitne bilder av ham i ei bakgate, for det tror jeg kan bli festlig. Jeg både gruer og gleder meg til den fotoshooten, men mest gleder. Han vet da godt at jeg ikke er noen proff, så han forventer neppe noe brilliant og fantastisk. Men noe bra, det skal vi i det minste få til.

1 kommentar:

Anonym sa...

When you come visit my castle in Prague, will you take my portrett in moonlight? I will pay with champagne and servant service!