tirsdag 13. januar 2009

Flink pike

Det kom litt sent, men godt. Mitt kickstart på treningsfronten dette året. Etter å ha utsatt min retur til NTNUI i en uke, samlet jeg i dag all min viljestyrke og stakk innom etter skolen. Der klarte jeg å trene ikke bare i 20 minutter, ikke bare i 40 minutter, men i hele 60 minutter. 20 minutter på tre forskjellige apparater. Jeg var svett og sliten og hadde vondt i føttene da jeg var ferdig, men det var godt likevel.

Dette, kombinert med at jeg rydda rommet mitt i går (og kjøpte nytt laken og ny pute), har gjort at jeg føler meg ganske flink i dag. Det hjelper også at jeg har begynt å få grep om døgnrytmen min igjen. I går kveld var jeg i seng like over åtte om kvelden, sovnet ca halv elleve, og våknet klokken syv i morges - en time før alarmen skulle begynne. Jeg benyttet den ekstra timen på å bare dra meg og slappe av. Herlig.

Ingen kommentarer: