søndag 11. januar 2009

Jeg vil takke mamma, og marsvinet mitt, og ...


Etter litt etterlengtet oppdatering på ymse blogger, oppdaget jeg at jeg har fått en award. Khi liker visst bloggen min så godt at den fortjente en merknad, og det var jo koselig. Jeg tror det er første gang i mitt liv jeg får en award for noe som helst. Kult!

Det er visst også meningen at man skal sende den videre, og hvis jeg ser bort fra Khi (kan man counter-awarde noen?), er det ingen betenkeligheter rundt hvem som fortjener æren. Mari får meg alltid til å humre over sine hverdagslige frustrasjoner som jeg i stor grad kan forholde meg til, og Maja får meg tidvis til å hyle av latter. Denne prestisjetungen awarden går derfor videre til dem (selv om jeg ikke aner hvorvidt Mari leser denne bloggen eller ei).

Ingen kommentarer: