torsdag 29. januar 2009

Litt proff

Jeg ser mitt eget potensiale til å bli en ganske ålreit sykepleier. Etter fire dager med praksis har jeg allerede tatt et par blodprøver, ordnet med litt medisiner, og satt en intramuskulær injeksjon. Alt uten nevneverdige komplikasjoner eller feil. Jeg har i alle fall ikke inntrykket av at veilederen min er misfornøyd med meg. Jeg prøver å fokusere på det jeg alltid har fått beskjed om å jobbe mer med, nemlig å vise initiativ og ikke være redd for å prøve ting, spørre om ting, og ta kontakt med pasienter og pårørende. I alle fall i dag synes jeg skravla mi tidvis gikk uten stans. Ikke dårlig. Slettes ikke dårlig.

Videre er jeg også glad for at jeg har en plan for kvelden, utover det å legge meg tidlig og sove som om jeg har fått 10 mg Stesolid. Først skal jeg nemlig få besøk fra sørlandet, og vi skal se Iron Man. Skjønne, sexy, vidunderlige filmen. Mulig det blir noe snacksing i den forbindelse, også. Jeg er helt for snacksing. Jeg har faktisk ikke snacket hele uka, hvis man ser bort fra litt fudge på tirsdag, men da var det rollespilling så det ser man faktisk bort fra. Det er vitenskapelig dokumentert at snacks og snop man dytter innpå mens man spiller rollespill, ikke legger seg på noen uegnede kroppsdeler, men bare forsvinner sporløst ut i ... -ja, ok da. Jeg skal snackse litt mindre.

Ingen kommentarer: