mandag 2. februar 2009

Å glede seg

Det er fint å kunne glede seg til noe. Det er en unik egenskap mennesker har, dette med å tenke framover og bakover i tid, og knytte tanker og følelser opp mot dette. Gleding og forhåpninger er kanskje den største drivkraften min, og er noe jeg definitivt burde lene meg oftere på når de tyngre dagene deiser ned på meg. I dag gleder jeg meg til følgende:

  • Tacobursdag førstkommende lørdag, med opptil flere gamle venner
  • Oppstart av min kamerats Gurps-kampanje
  • Videre Star Wars-spilling
  • Firefly-laiv i Bergen
  • Påskehelg i Glasgow med mor
  • Å bli ferdig med bacheloroppgaven
  • En mai måned med masse deilige fridager
  • Å bli ferdig på skolen
  • Vår
  • Sommer
  • Å flytte til egen leilighet til høsten, kjøpt eller leid

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi gleder oss til nytt innlegg.. men NEEEIDA.. *sur*

Vero sa...

Oi. Mine beklagelser. Jeg skal øyeblikkelig iverksette et tiltak for dette. Man kan jo ikke ha sure anonyme lesere.