fredag 9. oktober 2009

Oslogleder

En tidlig torsdagskveld ankom jeg Oslo. Igjen. Det er ikke kjempemange uker siden sist, men det var godt å komme tilbake likevel. Jeg liker å reise, og jeg liker Oslo litt bedre for hver gang jeg er her. Det begynner å bli en del besøk gjennom årenes løp.

Første kveld tilbringes hos et par søte og kranglete venner som serverer meg taco og film på en imponerende stor skjerm. Annen kveld skal tilbringes med sosialisering med andre studentpolitikere, trolig først ute på middag og deretter på et eller annet cheesy utested hvor det skal danses. Tredje og siste kveld skal tilbringes med gode Oslo-venner og litt etterlengted rollespill.

Jeg tror rett og slett det blir en strålende helg (som allerede har kommet godt i gang), og jeg skal nyte hvert øyeblikk.

Ingen kommentarer: