mandag 5. oktober 2009

Teve på internett

Dagens takknemlighet går til TV på internett. Altså muligheten til å benytte seg av det fantastiske konseptet torrents for å kunne se TV-serier som ennå ikke (og kanskje aldri) vises på norske kanaler. Sesongens premierer har kommet på løpende bånd i det siste, og jeg boltrer meg med gamle favoritter som How I Met Your Mother, Big Bang Theory, Desperate Housewives, Dollhouse og Family Guy, for å nevne noen. I tillegg har det vært et par premierer. Stargate Universe slapp en dobbel pilotepisode som egentlig ikke var noe nevneverdig kul, men jeg gir den et par sjanser til å ta seg opp. En ny komiserie som heter Modern Family var derimot en skikkelig höjdare, og jeg gleder meg allerede til å se mer av denne. Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal få tid til jobb og skole mellom alt dette, men den brua brenner jeg når jeg kommer dit. Hurra, teve!

1 kommentar:

Piraya sa...

Hurra! Pirater og torrents! Helt enig! Da jeg begynte på innlegget ditt trodde jeg du kom til å snakke om ting som vgtv og sånn, men det er bare slitsomt og hakker og tar opp alt for mye båndbredde.

Men torrents liker vi!