tirsdag 15. desember 2009

På flyttefot

Det måtte litt mas til fra min side for å faktisk få nyheten, men nå har den kommet: Jeg har fått jobbtilbud i Bristol, England. Jeg har brukt noen timer på å snakke om og tenke over saken, og har vel mer eller mindre kommet fram til at jeg skal akseptere tilbudet og flytte dit, med mindre et eller annet fryktelig dramatisk og uventet skjer.

I så måte lanserer jeg nå min nye blogg, Road to Bristol. Kort og godt skal den handle om livet mitt i Bristol, for de som måtte være interessert i det. Jeg har skrevet litt i den allerede, men holdt det for meg selv, da "delete"-tasten hele tiden har ruget truende på toppen av menyen i fall det ikke skulle bli noe av.

Nå som den første "å herregud så overhveldende og skummelt, tør jeg virkelig gjøre dette??"-fasen går mot slutten, har jeg i større grad begynt å glede meg. Så nå er det mye gleding. Veldig mye gleding. Jeg har så mange planer allerede. Greit, det er ikke akkurat Skottland, men det er nært nok. ;)

1 kommentar:

Lorna sa...

jeg gleder meg til å lese den nye bloggen din :D Lykke til, lille inspirasjonskilde!! :*